Reklamačný poriadok

Prevádzkovateľ: MONA KOMA Nails & Beauty 

 Zodpovedný pracovník: Monika Konôpková

 1. Prevádzka, poskytujúca služby starostlivosť o ľudské telo, v tomto prípade služby kozmetiky, manikúry, má platné živnostenské oprávnenie. 

2. Prevádzka vykoná svoje služby len s odborne vyškoleným personálom, ktorý vlastní príslušné oprávnenie na výkon svojej profesie. Požadovanú službu vykonáva zodpovedne, podľa správnych technologických postupov, prislúchajúcich ku konkrétnemu pracovnému úkonu, a to s materiálmi, ktoré neprekročili dobu záruky a s výrobkami podliehajúcimi normám EÚ a zároveň sa riadi vyhláškou MZ SR č. 554/2007 Z.z. 

3. Zákazník bol pred začiatkom služby či úkonu oboznámený s následnou domácou starostlivosťou i s možnosťou prípadnej reklamácie. 

4. Zákazník je povinný vo vlastnom záujme upozorniť manikérku/kozmetičku vykonávajúcu danú službu na dôležité zdravotné problémy, lieky, plánované operácie, ktoré by mohli mať vplyv na kvalitu, trvanlivosť či priebeh služby. Napr. diabetes mellitus - cukrovka, ochorenie srdca, ekzém, psoriáza, hormonálne zmeny organizmu ako je tehotenstvo, či ochorenie štítnej žľazy a iné. K tomuto účelu slúži "Karta zákazníka", ktorú pracovník salóna pri prvej návšteve zákazníka vytvorí a potom aktualizuje po informovaní o zmenách zo strany zákazníka.

5. Zákazník je v dostatočnom predstihu informovaný o postupe každého úkonu a pri modelácii nechtov je upozornený: 

• na možnú reakciu pokožky na jemný prach, či účinky UV svetla (týka sa predovšetkým citlivejších fototypov) napr. sčervenanie pokožky, ktoré sa však hneď po ukončení stratí, 

• pri polymerizácii môže dôjsť k zahriatiu hmoty, čo môže zákazník pociťovať ako štipnutie na prírodnom nechte, každý zákazník túto reakciu vníma individuálne, odporúča sa prerušiť vytvrdzovanie hmoty a po precítení opäť vložiť späť do UV lampy. 

6. Zákazník konzultuje dĺžku i tvar voľného okraja nechtov počas práce s nechtovou techničkou vykonávajúcou túto službu, ktorá ochotne vyhovie požiadavkám zákazníka do takej miery, aby sa nenarušila architektúra a tým aj trvanlivosť modelovaných nechtov. 

7. Dodržanie správneho technologického postupu predovšetkým pri modelovaných nechtoch sa prejavuje okamžite, najneskôr však do 24 hodín. Reklamácia priľnavosti hmoty, t.j. nedodržanie technologického postupu je možná iba do nasledujúceho dňa od prevedenia tejto služby a to pri osobnej konzultácii so zákazníkom a kontrolou prevedenej práce. 

8. Za správnu manipuláciu s modelovanými nechtami po 24 hodinách (možnosť reklamácie) preberá zodpovednosť zákazník. Neskoršia reklamácia nie je možná vzhľadom na fakt, že je ťažké preukázať alebo vylúčiť nesprávnu alebo nevhodnú manipuláciu zákazníka s modelovanými nechtami. 

9. Zákazník si vykonanú službu starostlivo prezrie pred zaplatením. Zaplatením za službu sa vzdáva nároku na reklamáciu estetického vzhľadu nechtov, to znamená predovšetkým povrchu, tvaru a dĺžky modelovaných nechtov. Nezabúdajte, že každá zákazníčka má nárok na svoj vlastný pilník, tým najlepšie zamedzíte prenosu ochorenia pilníkom a vaša klientka si vás bude o to väčšmi vážiť. 

10. Prevádzka má právo účtovať storno poplatok v hodnote 60% z dohodnutej procedúry, ak sa klient nedostaví na svoj dohodnutý termín, resp. ak ho zruší menej ako 24 hod. pred dohodnutým časom termínu.

11. Alternatívne riešenie sporov. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ - fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR.

12. Peniaze za darčekové poukážky sa nedajú vrátiť, avšak dajú sa vymeniť za službu alebo produkt v rámci salónu v hodnote rovnakej alebo nižšej ako je hodnota darčekovej poukážky. Poukážka platí len do dátumu, ktorý je uvedený na poukážke.

Záverečné ustanovenia

Tento reklamačný poriadok je vydaný v súlade so zákonom č. 40/1964 Zb

Mona Koma 

Navštívte ma:

85103 Bratislava-Petržalka, Osuského 3784/3C

Whatsapp:

+421 949 138 772

e-mail: 

nails.monakoma@gmail.com

Otváracia doba

PONDELOK - PIATOK

NA OBJEDNAVKY 

SOBOTA

NA OBJEDNAVKY  

NEDEĽA

Zatvorené

© 2023 Všetky práva vyhradené
Vytvorené službou Webnode Cookies
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky